tisdag 13 oktober 2009

Vid liv...

Insåg precis att det var ett tag sen jag bloggade. Det är inte för att det har hänt nåt, eller så är det precis därför. Det har inte hänt något den senaste tiden som förtjänar eller bör nämnas här ;)
Jag har pluggat hindi, varit på ett studiebesök, shoppat, fikat, solat, bokat resa söderut, varit sällskaplig, funderat, tittat på twin peaks, sovit, ätit, letat litteratur till min c-uppsats, skissat på intervjufrågor, mailat, fotat och varit hos skräddaren. Med andra ord: ingenting ;) Joggade igen i lördags vilket var skönt. Skulle varit iväg idag igen men min springkompis är lite kass i kistan och jag borde inte jogga på egen hand. Så istället fick det bli en tidig frukost, kolla mailen, blogga och faktiskt: PLUGGA!

På lördag är det Diwali. Då får ni se mig i saree... :) Innan dess har vi en dagstur inplanerad imorgon för att se var Sita (guden Rams fru) steg ned i underjorden, hindilektion i eftermiddag samt lite klädprovning och pyssel inför Diwali. Jag tror att jag också ska få börja observera denna vecka. Äntligen. Vill komma igång nu så jag kan lägga observationer och intervjuer bakom mig och bara njuta.

Lovar att skriva mer när det faktiskt händer något kul, detta inlägg var väl mest till för att visa att jag lever ;)

3 kommentarer:

  1. hej Darling! Hoppas du har det bra! Kul och se att du lever även om det inte hänt något "speciellt" =)Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Inget speciellt ;) Tyckte nog att du rabbla upp en massa saker ja!

    SvaraRadera
  3. Förstår inte vad Figge menar...verkar ju va som vanligt
    Kram gumman

    SvaraRadera