lördag 5 april 2014

Troll i bokningen

Så priserna på flygbiljetterna ökar för varje dag jag går in och kollar. Hittade en billig från Oslo med billigt tåg och fixade övernattning. När jag skulle boka fanns inte biljetten kvar. Så nu tänkte jag att jag kunde kolla lördagen också, lite dyrare men sparar in pengar på övernattning i Lux innan jag får komma in i lägenheten. Så kollar med Oslo om det funkar och det gör det, till ett ok pris. Hittar billigt boende på flygplatsen i Lux som kompenserar för den lite dyrare flygbiljetten. Nu saknas bara en lika billig tågbiljett till Oslo som den dagen innan, men nu funkar inte SJ:s hemsida. Typiskt!

Om jag var vidskeplig skulle jag tro att universum motarbetade den här resan. Tur att jag inte är det!

I övrigt har jag fått en tid till sjukgymnast för knät, kört tre TABATA-pass hemma på vardagsrumsgolvet den här veckan samt skickat in min bok till ett förlag. Så håll tummarna nu för att Vilsen hittar hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar