tisdag 22 april 2014

Nerver

Jag tror jag börjar få resfeber. Eller något liknande. Jag är egentligen inte så nervös för själva resan, snarare allt som ska fixas runt omkring: Hinna klart med mina studier, få besked om sommarens studier, lämna över jobbet till rätt personer, lära dessa personer hur olika system fungerar, ta reda på hur betygssättning och bedömning ska göras. Det känns som om det är mycket pyssel fram tills avresedatum. Det stressar mig lite.

Dessutom har jag skickat in ett manus till ett förlag. Jag har nerverna på utsidan när det gäller det. Varje gång posten kommer hoppar jag högt. Varje gång mail-appen i telefonen visar ett nytt meddelande får jag högre puls.

I den här takten kommer jag vara ett nervvrak innan det är dags att börja packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar