lördag 22 mars 2014

Förberedelser

Så boendet är klart. Ska till banken på måndag och försöka betala in hyran. Hur man ska göra det via internetbank övergår tyvärr mitt förstånd. Dessutom ska hyran betalas i Euro så jag vill vara säker på att rätt belopp kommer fram. Tror det kan bli dyrt det här så en fet skatteåterbäring hade hjälpt, men icke. Fast det löser sig säkert, det brukar det ju göra.

Har kollat lite efter flyg också. Tänkte åka sista maj men den dagen verkar det inte gå några flyg alls. Alla söndagar i maj och juni ligger biljetterna på ca en 1000-lapp. 1:a juni, som jag har som alternativt resedatum, kostar de 4500 (!!!). Helt galet. Verkar som om jag får åka på fredagen redan. Hade tänkt att jag kanske måste jobba då men får jaga på mina kollegor om betygsättningen så den är löst innan.

Undrar ibland om jag tagit mig vatten över huvudet. Två dagar på egen hand i Luxemburg innan jag får flytta in i min lägenhet känns lite halvt skrämmande. Tur att jag är tuff...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar